9 aylik Bebegim bardakla su icince genzine kaciyor oksuruyor bu sebepten yarim cay barfahi kadar bile gunuk içemiyordu. Bende biberonunu fairy bulasik deterjaniya yikayip iyice durulayip kaynar suda bekletip bebegime icerisine tekrar calklayop su verdim. Simdi baktim fairy tadi var kokusu var anlamadim plastik oldugundan dolayi mi oluyor normal midir. Mama kasiginda a o tadi aldim yeni yeni plastik kullanıyorum ama sizlerde de mi böyle