UzayliOzge newlife21 Normal tabii ki doktorum 10 güne kadar hiç yapmaması normal demişti. O yüzden günde iki kere yapması çok doğal☺️ zaman ilerledikçe kaka yapması da azaliyor
newlife21 UzayliOzge kaynanam çocuğu üşütmüşsün diyo da bende hayır yapması daha iyi dedim tartışmaya girdi benimle