Ben bir önceki oğlumda yoğun mastit oldum operasyonu geçirmek ve sütten kesmek zorunda kaldık bebefi 6 aya kdr sagarak besleyebildim antibiyotik hap nede iğne fayda etmedi herşeyi denedim denedik doktorlarla geçmedi en fazla 2 haftada bir tekrarladı şimdi tekrar hamileyim ya doğumdan sonra bundada olursa diye çok korkuyorum bir öncekinde mastit olup diğerindede olan yada olmayan var mı oğlumda oldum diye yine mi olucam 😭