2bebelianne__ ben kendi yorumuma yaptığınız yoruma cevap veriyorum yukarıya bakmadım ayrıca hadi siz yaz ayıydı verdim diyorsunuz kış geldi bu kadın niye versin suyu neyse siz kendinizi haklı görüyorsunuz ama bu konu hep böyle oluyor, biri bal veriyim diye sorsa en az 5 kişi ben verdim bişey olmadı der ama 1 yaşından önce ne kadar zararlı olduğu konusu hep atlanır ölümcül olabileceği bile düşünülmez bu olay beni kızdırıyor sadeçe neyse iyi günler