Kızlar bebeğimi sadece sabahları mama vermeden anne sütüyle duyurabiliyorum onun haricinde her beslenmede en az 60 cc mama veriyorum emmesine rağmen hatta bazen 90 cc anca doyuruyor saha 3 buçuk aylık sizce sütüm çoğalır mı 1 haftadır böyle Yedigime içtiğine dikkat ediyorum ama bunaldım da artık 🤦♀️ Sizce pes etmelimiyim emzirme konusunda yada ısrarcımı olmalıyım