2 ay 9 günlük kızım 7 gündür kaka yapmadı. sadece anne sütü alımında 10 güne kadar normal deselerdi ben cok huzursuzum. masaj yapiyorum karnına zeytinyagi suruyorum poposuna ama yok. asiri huzursuz da degil öyle sıkıntısı olsa duramazdı dmi? doktora götürsem mi? tembellige alismasin her defasında uyarıyla yapsın istemiyorum ama ne yapsam bilemedim