Merhaba kızlarrr💃Benim dün 40 ım çıktı çok şükür 😊 Ama geçen hafta salı kanamam başladı tekrardan bildiğiniz pembemsi falan değil bildiğimiz adet kanaması gibi o kanama başlamadan 10 gün önce kanamam bitmişti tekrar başladı ama adet olduğumu anladm hatta doktora sordum 40 ımın içinde olabilir miyim diye evet olabilirsn dedi neyse ama hala bitmedi adetim 10 gün oldu acaba iş dikişlerime bir şey mi olmuştur yoksa normal mi uzun süre adet olmam?