Melissss Kızlar yenş sünnet olduk ağrılarımız var ağlıyor bende tedirgin oluyorum zor bir gece bizi bekliyor tavsiyeleriniz varmııı
simgesell Melissss calpol verdiniz mi biz 4 aylıkken yaptırdık eve geldik iki saat uyudu bebeğim uyanınca emzirip calpol verdim hiç ağlaması olmadı
uyus Melissss antibiyotik yazmişti doktor bize kirem .kirmızı yara suyundan.ama ben çok agladıkca Calpol da verdim tabiki 4 saatte bir .verdim .
uyus Melissss Geçmiş olsun.bende 3aylıkken yaptirdim sunnet ilk gün agladi agrisi oldukca ilaclarını verdim.ama gece aglamadi uyudu .ikinci gun az agladi devaminda normele dondu.1aya kalmadanda dikişleri duştü