Hatice_nur07 Kızım 9 aylık olacak ve 8 aydır cekiyorum ne yaptıysam gecmiyor kabız olmazsam acı ve kanama yok ama kabız olursa iyice açılıyor yırtık var bende doktor ameliyat dedi ama olmuyorum
[silindi] Hatice_nur07 Ben de 3 yıl oldu doğum yapalı ve bu acıya günden güne katlanalı ama fayda yok sanırsam 10 gün sonra muayane ameliyat derse ameliyat bütün doğal yolları denedim geçmedi
Kubicim Bende de var. Kızım 8.5 aylık. Kremlerle idare etmeye çalışıyorum. Kabızsan zor oluyo bende 2.5, 3 litre su içiyorum ama fayda etmiyo gibi
[silindi] Kubicim Su çok içiyorum ama kendimi bildim bileli kabızlık yaşıyorum ara ara doğumdan 6 ay önce bi başladı sonrasındada 2 ay çektim kabızlık ve ara ara tekrarlıyor çok zor Allah şifalar versin hepimize🙏
Kubicim [silindi] emzirirken içilen su direk süte gittiği için pek etki etmiyomuş bağırsaklara. Çok acı bi hastalık dediğin gibi Allah yardımcımız olsun 🙏 sarı kantoron yağıda iyi geliyo. Ama çok çatlaksa bilemiyorum