Asafiminannesi Kizlar 4. Ay.kontrolune.gittigimizde saglik.ocagindaki.hemsire kan.ilaci verdi Cocugun.kakasi koyu yesil gibi ve.sivi.sizde.veriyor musuniz ?
Aselsmomy Asafiminannesi ay çok kusturmustu ben kullanmadım hiç zaten kan değerleri iyi kızımın sürekli karadut özü ve pekmez veriyorum onlar daha doğal
Deletedmom27337 Asafiminannesi her bebeğe 4. Ayda veriliyor. Ebe bize vegaferon verdi ama o kabız yaptığı için biz ferrum aldık
Elifelif00 Bana sağlık ocağı değilde özeldeki kendi doktoru verdi ( daha doğrusu sağlık ocağına ptsi gideceğim verirler mi bilmıyorum ) 1 haftadır kullanıyoruz bizim kakamızda yeşil hatta dün siyahımsı yeşildi ptsi gidince soracağım normal mi diye
fistikli_gaymakli_baklava Aselsmomy hemşire bize bebeğiniz kusarsa vermeyin demişti kusuosa vermeyin sizde ama aradan biraz zaman geçince tekrar deneyin o zaman demişti
kuzey-21 Asafiminannesi kan ilacı renk değiştiriyor hamileyken bizde kullandığımızda değiştiyorduya:) yeşil renk yapıyor çok nadir sarı çıkıyor
Alin6272 Asafiminannesi bize 5. Ayda oceanın kini verdi doktorumuz 3 damladan başlayıp her gün 1 damla artırıyoruz kaç kiloysa o an kadar 7 kilo en fazla 7 damla 8 se 8
Ozgekarakoc Asafiminannesi sağlık ocağının verdiği kan ilacında paraben var o yüzden vermiyorum özelde ki doktorum sidefer markasını önerdi çok uzun zamandır onu kullanıyorum hiç bir sorun yaşamadık
Asafiminannesi Ozgekarakoc Ozgekarakoc ilk.isim yarin.gidip almak.olacak guzel.bir damla bilmiyordum paraben olduğunu sagolun
uyus Asafiminannesi bize vermediler bende 4aylık kontrol yaptirdim ama vermeliydi .ilk cocuguma vermişlerdi