anneler bebeğim 3. Ayı bitirdi 4 e yeni girdik 2 gündür emdiğini süt olarak geri kusmaya başladı önceden peynir kesiği gibiydi takmıyorum kafama ama özellikle bugün emdiğini çıkarıyor çok huzursuz acaba üşüttüm mü diye düşünüyorum ne yapcam bilmiyorum sizdede böyle bir durum oldu mu