Benm de kızımın 3 aylıkken yanaklarına başladı:( şuan 7 aylık geçecek gibi değil.. onlarca krem kullandık! Süt ürünlerine alerjisi olduğunu anladım ve 2 aydr diyet yapıyorm 4 kilo vermişim:( geçmedi üstelik arttı, kaşıdığı için de iltihap kaptı:( şuan antibiyotik tedavisine başladık, iyiye gidiyor gibi. 28 inde hastanede rand var bakalım testler bi yapılsa da bende bilsem neye alerjisi var