Selam kızlar 1 kaç gün once bebeğimde öksürük ve hırıltı şikayetiyle doktora gittim burnunu temizledi hava verdiler sonra önemli bişey olmadığını söyleyip eve yolladılar öksürüğü biraz ilerledi evde serum fizyoloji ile hava versem iyi gelirmi acaba hastanelerde çok kalabalık daha çok küçük bebeğim ilaçta vermedi doktor burnunu temizliyorum sürekli ama öksürüğü fazlalaştı