Kuzeymiram sab simplex damla kullaniyoruz bizde bence baya etkili. E bebekte falan kiraz cekirdekli kemer var benim ihtiyacım olmadi ama işe yaradığını söylüyorlar. Ayaklarını da usutmemeye calis o zaman daha çok sancıları oluyor. Bide emziriyorsan rezene, kimyon çayı içebilirsin gaz yapan seyleri yememeye dikkat edebilirsin. Bir arkadaşım sirf gaz yüzünden yüz üstü yatırıyor daha rahat ettigini soyledi.