gulistannn123 Hanimlar meraba..bebegim daha 40 gunluk 2 gündür öksürüyor. Grip filanndegil sadece balgam var gibi öksürüyor hiriltili sesi çıkıyor napabilirim 😕😕😕😕😕
Mircet gulistannn123 o aylarda öksürmr hapşurma bebek için iyi demişti doktorum ciğerleri açılır yinede bi doktora götürün dinlesin öyle karar verirsiniz ne yapacağınıza
MyEternalLoveNoyann gulistannn123 41 gunluguz benimkide aynı oksuruk hapşırık bugün kontrolumuz vardı doktora söyledim baktı kontrol etti bı sıkıntısı yok normal boğazına süt kaçar yada kusarken gelir o oksurtur falan dedi şükür bı sıkıntı çıkmadı ama tabi doktora.gostermektede fayda var
SongulAsel gulistannn123 canım yarım soğana karanfil batır 10 adet falan yattığı odaya koy rahatlatıyor çocuğu
Burculiceee gulistannn123 normal annesi ciğerinde kalan suyu atmaya çalışıyordur hasta değilse hırıltısı vs olur yani yinede doktora kontrole götürünce sorun içiniz rahat eder
Hnfmhmt Benimki de 6 aylık aynı durumdayız bekleyeyim şurda. Ihlamur veriyorum ben ama sizin ki henüz küçük 🥲
AliKuzey12 Hnfmhmt normal kendimize kaynatıp biraz ona mı ayırıyorsunuz ve ne kadar veeştprsunuz? Limonda ekliyo musunuz
Emneft Hnfmhmt ya benim oğlumda aynı 5 ay 1 günlük bugun seside kısılmıstı balgam var atamıyo ayagına zeytınyagı sarımsak sürdüm eczane kapalıydı burun spreyi alamadım tıkalı gibi bapsam bıraz yatıyo hemen kalkıyo
gulistannn123 MyEternalLoveNoyann hapşırma yok sadece öksürük balgamli gibi zeytinyagi surdum gogsune belki yumusatir diye umarim gecer 😣
GamzeK gulistannn123 canım öksürüğe balgama birebir zeytinyağı sarımsak kürü var bir çay bardağı kadar zeytinyağına 5-6tane sarımsağı ez koy 1-2 saat buzdolabında beklesin sonra ayagının altına sür corabını giydir. Mutlaka etkisini göreceksin 😌çok geçmiş olsuun❤️
Hnfmhmt gulistannn123 anneyız hep aynı seyı dusunuyoruz 😊 ama hastada olacaklar herseyden koruyamıyoruz maalesef
GamzeK gulistannn123 kullanmadan bir süre önce çıkarırsanız dolaptan o sekilde de uygulayabilirsiniz. Ama mutlaka deneyin derim bende İnternetten görmüştüm geçen gün denedim sahiden inanamadım ateşi vardı öksürük burun akıntısı azı dişimiz geliyor sürdüm sabahına ateşi yoktu öksürük kesildi gerçekten mucizevi😌
Aysimao Benimde aynıydı 40gunluk bebeğim doktora sordum Prospan şurup kullanabilirsin dedi tabi çok kişiye sordum bitkisel bir ilaç doktor yarım ölçek verebilirsin dedi ama 1-2 çay kaşığı verdim günde 3 kez 1 hafta olmadan geçti
Hticebyrk Aysimao Aysimao 46 günlük bebeğim var ve öksürüyor banada doktoe o şurubu verdi ama yarım çay kaşıgı dedi size doktormu o ölcüyü dedi acaba
Hnfmhmt AliKuzey12 limon eklemiyorum. Evet kendimize kaynatıyorum baska hiç birsey eklemeden sonra çat bardağına süzerek alıyorum ve ılık olacak şekilde 5 6 çay kaşığı veriyorum
Hnfmhmt Emneft nöbetçi eczane bulup burun aspratörü ve serum fizyolojik alın çekin burnunu çok iyi açıyo
Sibell67 gulistannn123 bndede aynı durum oldu canm öksürük balgam vs doktora gtrdm usutms ddiler şurup verdiler su anda eskisine göre daha iyi bizde 1 aylık 27 günlük olduk