Mutluuu1409 evet mama da veriyorum arada ama kaşık biberonla veriyordum kaşık biberonu almamaya başladı benide almadı aç kalmaması için biberon vermiştim şimdi biberonla içiyor kaşıkla almıyor 1 kere de hemen biberonla alışır mı ki 5 dk beni emiyor doyması imkansız gibi geliyor düşünmekten psikolojim bozuldu