İlk oğlumu klamp yöntemiyle sünnet ettirdik işin ehli bir doktora ilk gün ara ara agrı yaşadı ama gayet hızlı iyileşti ve yürüyordu hiç etkilemedi yürümesini hareketini normal doğum dikişlerinin agrısını düşününce o agrı daha uzun sürer gibi geliyo dikişli sünnette şimdi 4 aylık bebeğimizi de aynı yöntemle sünnet ettircez