İçinde bulduğumuz bu bela virüsten salgınlardan vs bebeğinizi nasıl koruyorsunuz? Gerçekten kimseyle görüsmüyor musunuz? Babaanne anane dede hala amca gibi birinci derece yakınlarla? Biz görüşüyoruz ama içim içimi yiyor şimdi bebeklerde salgın çıkmış o kadar korkuyorum ki…