Merhaba güzel anneler oğlum dün 3. Ayına girdi sadece mama ile besliyorum ama bana göre çok iştahsız beslenme saati geliyor 2 saatte bir besliyorum bazen 90 cc bazen 120 ml içiyor ama içirene kadar canım çıkıyor daha fazla içsin istiyorum severek iştahla içmiyor mamasını mi değişsem acaba bir fikir verin lütfen