Bizimde karantinamız yeni bitti 1 hafta olmadı bal limonlu su bol c vitamini bolca su iç doktorumuz çift maske ile bebeği emzir dedi öyle yaptım ben de sadece parol içtim ve coraspirin emzirirken içebilirsin dedi doktorumuz bizde sadece aylık kontroller için çıkayorduk 18 ay aşısına gittiğimizde bukaştı bize de çok geçmiş olsun