Merhaba hanımlar benim size bir sorum olacak ben bebeğimi sallayarak uyutmuyorum kendi kendine uykuya geçmesini bekliyorum şuan da 7 aylık ama açıkcası 4. Ayından pek uyuduğu söylenemez gündüz uykularımız çok kısa 10 dk uyur kalkar gün içinde toplamda 2 saat uyumuyordur gece de 10 da yatarsa 6 gibi falan kalkar gece de sık sık uyanır büyüme hormonu uyurken salgınır derler ya acaba bebeğimi sallasam daha rahat uykuya geçişi olur mu daha çok uyur mu yani öbür türlü uykusunun gelmesini bekliyorum bayağı bir süre uykusu gelse bile bazen çok diretiyor uyumamak için ne yapsam ki bana bir akıl verin lütfen