Kızlar 9 aylık kızım var 3-4 gündür burnu tıkalı serumla açıyorum şırıngayla burnuna sıkıyorum ama sonra yine tekrar aynı oluyor. Burnundan nefes alamadığı için memeyide ememiyor emziğide ememiyor haliyle uykuyada dalamıyor. Bebekler için vikis varmış alsammo yoksa başka önerisi olan varmı. Başucuna soğanla karanfil koydum biraz iyi ama şuam yine aynı