Kızlar 3 aylık bebeğim doktor önce konak dedi bir losyon ve mustela köpük şampuan önerdi kullandık bir geçti şimdi yine başladı ve kaşınıyor devamlı belli halinden. Büyük ihtimalle alerjik bir durum çarşamba doktora gideceğiz fakat saç derisi özellikle çok fena bir halde kabuklanma ve su toplama var ve sanırım patlamış orası nemli idi. Doktora gidene kadar ne yapabilirim bilmiyorum ne rahatlatır lütfen fikir verir misiniz