Merry25 4 aylığiz bizde ya sanırım inanılmaz salgın bütün cocuklar hasta neredeyse öksürük ve burun tıkanıklığı vardı nefes alamıyordu hava ve burun temizliği yaptılar bence ihmal etmeyin çünkü bir süre sadece bebekler burunlarından nefes alıyorlarmış