3 aylık bebeğim hem anne sütü hemde mamayla besleniyor kaynanam doğar doğmaz mamayı alıştırdı sürekli emzirseydim daha çok sütüm olurdu mamayı hızlı çektiği için mama istiyor hep sütümü yavaş çektiği için 5 dk emiyor sonra ağlayarak bırakıyor. Kaynanama hakkımı helal etmiyorum bebeğime mama alıştırdı şimdide mamayı azaltmaya çalışıyorum ama dayanamıyorum mama verince susuyor napcam ben 😔