AyazveAnnesiss 15 aylik oglumun gobeginde bugun alerji tarzi kirmizi noktalar oldu diş döneminde boyle seyler olurmu yada basina gelipde tecrube edenler varmi?
Poncikannesi606 AyazveAnnesiss ya 1 haftadır bizde de var böyle nokta nokta ama sadece göbekte. Bnde Bi anlam veremedim doktora da götüremedim. 1 haftadır mollers balık yağı kullanıyoruz diyorum acaba o mu yapıyo
1prens1prensess AyazveAnnesiss geçem hafta bizdede oldu oldu doktor el ayak hastalığı dedi ilk göbeğinde daha sonra el bacakta çıktı 1-2 gün snra
AyazveAnnesiss Poncikannesi606 aslinde bende o marka arastiriyorum suan almak istiyorum ama suan farklı verdigim bisey yoktu kucukken sut alerjisi vardi ama 3 4 aydir rahat bi sekilde yiyor yogurt vs. Ama bugun vermedimde
Poncikannesi606 1prens1prensess ya evde oturarak nerden geliyo bu hastalıklar birisi açıklasın bana 😫😫😫😫😫😫 o nası Bi hastalık ateş falan yapıyo mu. Ama ardı arkası kesilmiyor bu hastalıkların buneee
AyazveAnnesiss 1prens1prensess peki baska belirtisi oldumu iki gundur gece agliyor ama diş diyorum bende
1prens1prensess AyazveAnnesiss ateş olabilir dedi doktorumuz ama bazıları ateşsizde geçirebiliriz demişti bizim ateşimiz olmadı şükür huzursuzlukta yoktu ama doktor herhangi bi ateşte getir müdahalede edelim demişti ilaçsız atlattık