Bebegimicin1 Minnosunaannesiii ben büyğk oğlum iöin almıştım hem a101 den hem bimden bimdekini daha çok beyenmiştim a101 den aldıgımı eşimin köyünde kullanıyorum kayınvalidemin evinde
Minnosunaannesiii Bebegimicin1 beyaz olandan demi bugün siyah geldi onu beğenmiştim fakat kalmamis hiç devrilme falan oldumu peki öyle diyorlar
Minnosunaannesiii Gngrayse devrilme vs oluyor o tiplerde diye duymuştum alamadım o yüzden trendyolda masa sandalye olandan almak istiyorum fakat iyi gelmezse diyede korkuyorum acaba aktuelle gelenlerden mı alsam
Bebegimicin1 Minnosunaannesiii beyaz benimki devrilme olmadı oğlumda hiç düşmesi ondan ben memnunum fiystına göre bana göre iyi
Gngrayse Minnosunaannesiii suanlik öyle bi sorun yaşamadım gorumcem de bende memnunuz bakın istersiniz sizde