Rmys_27 benimkininde sarılık riski vardı. 2 saatte bir zorlada olsa uyandırıyordum ilk günler yorgun oldukları için çok uyurlar.bir gün kıyamadım uyusun dedim ertesi gün sapsarı oldu o günden sonra hep zorla uyandırdım, altını açın ıslak bezle silin uyanır. 10. Gün kontrolüm vardı doktor bugün en yüksek günü ama sarılığı iyi demişti öyle atlattık şükür.emzirdikçe sütünüz gelir sakın pes etmeyin bide bol bol su için sütünüz olsun.
Hiç uyandıramadınız mı ozaman bencede mama verin ki sarılık olmasın bebek,mama vermek tüh kaka bisey degil sonucta annesi aç yatmasından iyidir..