Nihan21 benimki de birtek bunu tuttu fiyat dışında memnunum evet😂fiyatıda kafaya takmam ama onun dışında bi emzik almıypr asla kabul ettiremiyorum 7.5 aylık oldu 3.ye alışım emziği 2li alıyorum her seferinde e dişler çıktığında ısırdığını düşünemiyorum bile boyna boyna bir emziğe nasıl para vericez acaba