Kızlar doğum yapalı 37 gün oldu ilk iki hafta falan kanamam vardı sonra kesildi ama hala çok yoğun yeşil akıntım var. Enfeksiyon diyecek birçok kişi ama daha önce enfeksiyon geçirdim biliyorum ne bir ağrı ne bir sızı hiçbir şey yok sadece akıntım yeşil enfeksiyon olduğunu düşünmüyorum. Başlarda takmamıştım kırka daha çok var diye ama kırk gün de doluyor neden bitmiyor acaba akıntı randevuma da daha var. Yaşayan var mı? Normal mi acaba fikriniz var mı