Bebeğim daha 11 günlük ama emzirirken özellikle sol kolum okadar ağrıyor ki. Emzirme yastığının altına bile bi destek daha koymama rağmen kollarım inanılmaz yoruluyor 😞önceden de kollarım kuvvetsiz sayılırdı ama bugun sol kolumun ağrısınsan duramıyorum resmen. Bunu yaşayan var mı başka. Takviye birşeyler içebilir miyim acaba