Kızlar oğlum 3 buçuk aylık,2 gündür doğru dürüst emmiyor.Zaten 3.aydan itibaren emme süresi 5 dakikaya falan düşmüştü,ama 2 gündür asla emmek istemiyor,çişini yapmıyor sabah çişi kopkoyu bir şekildeydi,bezini ıslatmıyor sabahtan beri,biberonla verdim normalde biberon kullanmıyorum,son çare sanki onu bile içmek istemedi,napıcam ben aşırı stres oldum nasıl baş edicem bu durumla.Burnu tıkalı değil bu arada