Melfun 3 ay sonra Doğum yapıcam bebek Arabası araştırıyorum çok arada kaldım travel mi baston mu mamas papas mı o mu bu mu 🙄yardımcı olabilirseniz sevinirim
KuzeyiinAnnesii Melfun baston al canım en kullanışlı ve mantıklısı baston travel evde süs niyetine bekler oldu baston elim ayağım casual zoom kullanıyorum memnunum bende antalyada yaşıyorum rahat oluyor
merakliannee Melfun 3 tane bebek arabasi degistirmis biri olarak soyluyorum travel alip hayatınızı zindan etmeyin. baston alın. pusetli olanlarda var uzerine konan ilk aylar pusette tutarsınız. baston candir.
Sevdasoylu KuzeyiinAnnesii yeni doğumuş bebeği baston bebek arabasına nasıl yatırsın 🤔🤔 yazık hiç konforlu değil
Gonul_celen Sevdasoylu 0 Aydan kullanıma uygun baston bebek arabaları var o travel sistemlere 1000 basar kalın petli tam yatar pozisyon süspansiyonlu falan her ikisini de kullanan biri olarak kesinlikle 3 ay travel kullandım suan baston ve çok rahat bebegimm
KuzeyiinAnnesii Sevdasoylu sizin baston pusetlerden pek haberiniz yok sanırım casual zoom benim kullandığım yeni doğanlı bakmal gerekirse yine baston puset bakılabilir travel in eziyet olduğunu düşünenlerdenim
Sevdasoylu Gonul_celen vallah ne kadar yatarsa yatsın yeni doğumuş bebekler için uygun değil. Travel systemler ağır bende farkındayım ama bebeğim rahat etmesi benim için daha önemli
[silindi] Sevdasoylu onda da rahat ediyor doğduğundan beni tam yatar pozisyonda kullanıyorum craft cabin plus çok hafif ben memmunum