Duydum ama bilimsel altyapısı yok. Karınca yağını üreten de öyle güvenilir bir marka yok. Dolayısıyla cesaret edemedim. Ama babaannem tarlada doğmuş doğar doğmaz anası karınca yuvası bozup yumurtalarını babaanneme sürmüş bir gram kılı yoktu. Ama bence günah tabi, senin kılın olmayacak diye nir sürü hayvan ölmüş🙄