Selam anneler🤗kızım 2 bucuk aylık ve çok emzirmekten göğüslerimde sızı var garmastan pomat lansinoh kantaron geçici iyileştiriyor.Aklıma takılan 2 soru var.Silikon göğüs ucu takarsam bebeğim memeyi reddeder mi ve de göğüs ucu koruyucu ile emerken göğüsler acıyor mu?