Merabalar aklima bu aralar takılan birseyi danismak istiyorum bebegim suan 15 aylik baya bi kelimesi var her derdini anlatir bi yeri acirsa aciyo der kasinsa kaşı der baba gitti mama bitti gibi ikili cumleleri de var 10 ayliktan beri baya bi kelimesi var ve yine 10 ayliktan beri ikili yapboz almıştım yapabiliyor ama şöyle diyelim ki yapbozu çıkardım bir tanesini yapıyor bende afrin ogluma diyorum anlatmaya ilgisini cekmeye devam ediyorum ama kesinlikle bir taneden sonra dönüp bakmiyor bile affrim deyip kalkiyor legolarda da ayni sekilde bir iki defa birlestirir ki zorlanmaz da sonra hemen baska birseye yönelir bu normal mi yani olmasi gereken bu mu aklima takilmaya başladı 🤔