syaby Elmadersem siz onun için hep varsınız , sizin gideceğinizi yok olucağınızı düşünmüyor , ve yeni insanlar daha cazip geliyor normal evlat bu anasından ayrılırmı üzme kendini emmeyle ne alakası var sanki emmeyince sen doğurmuş büyütmüş olmuyorsun
Elmadersem syaby emzirememek ayrıca yıpratmıştı şimdide bu hep can sıkacak bişeyler cıkıyor. İnsanlar konusuyor bnde etkileniyorım işte
Noname21 Elmadersem çok saçma 23 aylik kizim hiç etmedi hep sagrak verdim. Kaynanam 6 aylik ti bize geldi gitti kucağına oturdu. Tamamen farklı insan olduğundan. Ne alakası var. Yedir içir 24 saat beraber olduğun bir bakıma muhtaç meleğin sana bağlı olmamasi mümkün mu
syaby Elmadersem ben emziremiyorum emmiyor çünkü napabilirim bu hiç bişeyi değiştirmiyor ama anası benim doğuran benim büyüten benim diğerlerine halt yemek düşer
Minikprenses_1 Elmadersem Biizmkide öyle canim üç ay kadar emdi altıncı aya kadar sagdimda verdim iki yaşında bir iki kez anca öpmustur bende fazlasıyla sevgimi gostermeye çalışıyorum ama hiç aramaz beni
Zerr Elmadersem Patavatsız kaynanan. Üzülme cnm hiç emziremeyenler var olur mu öyle şey.. Farklı insanlar uzun zaman görmemiş ondandır
sheesyelllow Elmadersem bende hem çalışan ve emziren anneyim oğluma annem ve kız kardeşim bakıyor ve beni hiç aramiyor. Ama aramızdaki bağı hiç sorgulamadim bilmiyorum oğlum daha yedi aylık ama alıştı artık sabah bırakıp akşam gelmelerime aramızdaki güveni biliyor o yüzden yapıyordur. Sizinkide öyledir alışmistir ve bence o güveni bağı sizin sandiginizin aksine çok kuvvetlidir
Bebek-annesi Elmadersem ben olsam bende üzülürdüm bu durum için ama ağlamıyor olması da büyük avantaj bence.