Dün öğleden beri çok yüksek ateşim var cayır cayır yanıyorum akşam acile gittim hiç bir şey yapamayacağını söyledi doktor sadece parol yazdı. O da ateşi anlık kesiyor sonra yine yükseliyor. Eşim de aynı şekilde ateşli ona covid testi yapıldı sonucu daha çıkmadı.. ikimizin de ateşi düşmüyor 1 aylık bebeğim var doğal yollarla ne yapabilirim hiç halim kalmadı😭 dua edin nolurr