Devrimasaf Bir bebeğin ilk 3 ayda, aylık 500-1000 gram alması yeterlidir. Sizin bebeğiniz 2800 doğmuş olmuş 5000 gram. 2 ayda 2200 gram almış. Ayda 1100 gram almış, fazlasıyla yeterli.
Yani ayda 2,5-3 kg almasını mı bekliyor çevreniz ya da siz? Hatta şöyle söylim, 4. Aydan sonra kilo alımı yavaşlayacak çünkü hareketleniyorlar.isterseniz 24 saat yedirin içirin zaten kusar.
Onun bunun lafına bakmayın nolursunuz.Ben 2250 gram doğmuşum, 1 yaşıma geldiğimde 7kg muşum.Aşı karnımda yazıyor 1. Sınıf 7 yaş kilom 16kg. Yıllarca annem zorla yedirmelerle uğraştı hepsinin tepkimesi ile ciddi yeme bozukluklarıyla savaştım.Bebeklik çocukluk çok etkiliyor ben söylim de fikir olsun size. Bebeğiniz çok iyi maşallah daha ne olsun.
Yani 4kg doğan bir bebek 2 aylıkken 6-7 kg olabilir e iri doğmuş iri gidebilir. Yaklaşık 3 kg doğan bi bebek de 4 küsür anca belki 5 olur.Bunun mantığı ortalaması budur.
- aydan sonra 1 yaşına kadar da “6 ayda toplam“ 500-700 gram zor alıyorlar. Bi kaç ay geçince niye hep 1 kg almıyor diye strese girmeyin.