Cansusucu 16 aylık oğlum dünden beri öksürük ve burun akıntısı var dün akşam doktoruna götürdüm ilaç yazdı umca damla azitro antibiyotike başladık ilerlemesin dedi ilk defa kullanıyoruz yarına kadar hafiflemez ise cumartesi tekrar gelin kontrol edelim dedi zeytinyağı ve sarımsak yaptım bugün iki defa ayaklarının altına bakalım bekliyorum düzelmesini çocuklarımız hasta olmasa keşke gelmiş geçmiş olsun size de