Merturaz benim bebeğim de 8.5 aylık bizde hastanedeyiz 2. gin bugün öksürüyordu 1 günde ciğerlere inmiş nefes alamadığından yatırdılar hava veriliyor sık sık antibiyptik serum falan verildi bugün daha iyi doktor böyle giderse yarın çıkarırız dedi salgın varmış çok varmış böyle hasta olan 😬