hemsireemom Durukus2 benim bebeğimin de reflüsü var ve gaviscon kullanıyorum ama çok tereddütdeyim acaba zararı olur mu
Durukus2 hemsireemom gavisconun kıvam koyulaştırıcı olduğunu söyledi doktorum, zararı olacagını zannetmiyorum öyle olsa bebeklere verilmez biz kullanmayınca daha bile kötü oluyor daha cok kusuyoruz tabi her bebek aynı değildir
UmayGmz Durukus2 benim bebegim günde 4 çişli bez 2 kaka yapıyor ama o ay 1.600 gram almıştı her bebek 5-6 bez ıslatmak zorunda değil kilo alımı iyiyse o bebek demekki günde 3 kere çiş yapabiliyodur
Durukus2 UmayGmz genele vurdum zaten doktorların çoğu en az 5 çişli bez diyor ben kendim uydurmuyorum duyduğum gördüğüm tanıdığım doktorların çoğu bu şekilde ama her bebek farklıdır.
UmayGmz Durukus2 yok uyduruyosunuz demedim ama bebekten bebege değişiyor kesin bi dille az demişsiniz 3-4 beze ben ondan yazdım
Durukus2 UmayGmz bebeklerin çoğunluğuna oranla evet 3 bez az ama istisnalar var tabiki her bebek kendine özeldir
Durukus2 UmayGmz misal kaka gibi kakanın normali günde 1-2 kere yapmasıdır ama benim bebeğim 2 gün yapmıyo 1 gün yapıyo onu rutinide öyle
Prensescik Engzlvt Normal bnce çişini güzel yapiyorsa kızımda 2 ay alık oda geçen hafta 5 gün sonunda yapdi ondan beride yapmamıştı bugün yaptı sık sık kaka yapmaması sütün yaradigini gösterir derler büyüdüğünü gösterirmis
UmayGmz Durukus2 aynen öyle birbirimizi telaşlandırmayalım bu böyle şöyle diye her bebek kendine özel bende ilk defa anne oldum böyle yorum yapılınca telaşlanıyorum ondan yazdım yanlış anlamayın