Allah var çok ilgili bir eş evde de herseyine yardımcı olur tabi burda olduğu zamanlar çünkü işi gereği hep şehir dışında ama geldiğinde evimin isinide yapar cocugumlada ilgilenir ama şu uykusuzum demesi uyucam demesi beni deli ediyor ya günde 10saatte uyusa çok uykusuzum diyor 41gunlik bebeğim var doğdu doğalı resmen günde 2saat uyusam şükrediyorum dün mesela geldi yattı uyudu ben sadece 2saat uyuyabildim sabah hastaneue gittim geldik gözlerim ağrıyor ben biraz yatayimda sonrada sen yat uyu diyor bu erkeklere uyku neden yetmiyor ben onun kadar yakinmiyorum uykusuzum diye. Belki şuan çok takıyorum bu duruma belki takilmayacak bı konu ama devamlı uykusuzluk çeken benim ama uyuduğu halde uykusuzm deyip duran o sinir ediyor bu durum beni su günlerde