Merhaba hanımlar Bebeğim 6 aylık oldu yeni 4 aylıkken sütüm az oldugu için bıraktı emmeyi sütümde hemen kesildi zaten 5 aylıkken ek gıdaya başlamıştım ufaktan 6. Ayına geçtiğinde tamamen geçtik uyurken bide gece uyandığı zaman mama veriyordum üç gün önce üşütmüş hasta oldu bu sırada ne mama içti ne yemek yedirebildim yediği tek şey yoğurt ve su şimdi mama içmek istemiyor gece uyanıyor mama yapıyorum veriyorum içmiyor su veriyorum içiyor mamadan tiksindimi acaba mama yerine ne verebilirim aynı şeyleri yaşayan varsa lütfen yardımcı olun zor durumdayım 😔