Dlk__yksl Doğum yapalı 2,5 ay oldu hala ayakkabılarım olmuyor 9 kilo verdim ama eski ayakkabı numarama dönemedim bunu yaşayan var mı ?
MyEternalLoveNoyann Dlk__yksl 11kilo verdim hiçbir ayakkabım olmuyor geçen zorla giydim tırnak batması yaşadım gittim bugün ayakkabı aldım🤦
Dyldrm Dlk__yksl ben hamilileğim son aylarında 38 giyerken 42 ye kadar çıkmıştım eşimin terlikleri evde 44 onları giyiyordum dışarıdaki ayakkabılarım 38 39 oluyordu ama anlam veremediğim bir şekilde 🤷♀️ evdeyse eşimin terlikleri anca oluyordu
Mom0911 Dlk__yksl hamileyken olmuştu bende de 36 giyiyorsam 37 olmuştu. Ama doğumdan sonra döndü eskiye
BARTUMOM Wolverine 35 numara olan ayaklarım 37 oldu bir dolap ayakkabım olmuyor ve doğum yapalı 10ay oldu Allahtan eşim ayakkabısıda yeni getirdi giymek için umutla ayaklarımın küçülecegi vakti bekliyorum 🥲
Wolverine BARTUMOM İlk aylar ödem vardı şişkinlikten bende giyememistim sonra ödem atıcı limonlu su içtim bol bol tüm vücut ödem atici. Ama kısa sürmüştü iki hafta kadar filan. 20 aylık oğlum 36-37 giyiyordum önceden hala öyle
Dlk__yksl BARTUMOM benim de olmuyor eski kiloma dönünce düzelir diyorum ama boydan olmuyor boyu uzamış gibi 36 olan ayak 37!olmus
Mombaby Mom0911 ay senin ne guzelmis ben 37 giyerdim 42 numara olurdu ancak en son erkek reyonundan almistim😣 sonra 38 e dustum
UraSsmom Dlk__yksl Şuan sadece 1 ayakkabım var çünkü diğer hiçbiri olmuyo 😂 İlk doğumda ödemim inince olmuştu ama bana bilemedim şimdi, 2 gün oldu doğum yapalı inşallah iner
kirmizibasliklikiz_ Dlk__yksl dogum yapali nerdeyse 7 ay olacak 14 kilo verdim ve olmuyor ayakkabılarım 😂 gitti guzel ayakkabılarım 😱 ay insallah duzelir yoksa bastan ayakkabı almak zorunda kalacağım 😂
Bssra Dlk__yksl benim de 37 olan ayaklarım 38 oluyor 105 le doğuma girdim şuan 81 kiloyum hala olmuyor araştırdım biraz kemikler irileşiyormuş her doğum da yarım numara büyürmüş doğruysa
Mombaby Dlk__yksl evet arkadssim ve ben dogumdan sonra ayaklarimiz buyudu ben 37 den 38 oldum arkadssim 39 dan 40 olmus. Bu arada 3 yil oldu dogum yapali kilolu da degiliz
Ecemsu12 Dlk__yksl dogum yapalı 2 ay oldu ayakkarım bir numara büyüdü gercekten bazı bünyelerde bu oluyormus. Odem degil ayagımda bi sislik yok ama kemık yapısı degisti sanki genısledı ve uzadı😀
Toprakseyran Dlk__yksl valla benimde ayakkabılarım sıkıyor baş parmağıma vuruyor hamileliğimin 4. Ayından sonra bğypdğ. Galiba bir numara büyümüştür parmaklarımın uçları tırnak batması olmuş acıttığından. Hala aynı ve dünya kadar güzel güzel ayakkabılarım var napayım bilmiyorum
ZmrNsa09 Dlk__yksl malesef bende dönemedm ayaklarm kucucuktu 36 giyerdm simdi 38 falan hatta parmaklarm da buyudu yuzuklerimi degstrmek zorunda kaldm 13 ay oldu buarada dogm yapali 3-4 kg fazlam var sadece