Mizmizmyrtle Bir buçuk aylık bebeğimin gözüne kirpik kaçmış nasıl alabilirim zarar vermeden almalı mıyım kendiliğinden gider mi acaba ?
Nefeshiramm Mizmizmyrtle daha çok küçük alınması zor oluyor tülbent yazma ucuyla alabilirsen al o yumuşak ağrımaz
Mizmizmyrtle aylul0 ben elleyemeyeceğim galiba kendisi gidiyormuş bişey olur diye korkuyorum göz çok hassas bence sende dokunma o zaman 🥺
Kuzeybabyy Mizmizmyrtle bebeklerin gözünde koruyucu tabaka var ve kirpikleri yumuşak yani batma gibi bir şey olmuyor almaya çalışmayın zaten göz onu atıyor ellerseniz mikrop kapabilir doktorumuz demişti 😍
Wanderlust Mizmizmyrtle cok kucuk bebeginiz kendiliginden cikar mudahale gerekmez mikrop kaptirabilirsiniz hic ellemeyin 🌸
Smrhls Mizmizmyrtle benim bebeğimede çok oluyodu ama kendiliğinden çıkıyo okuduğum bir yazıda bebeklerin kirpikleri yetiskinler kadar sert olmadığı buyuzden batmadigi yaziyordu
Babyalina Mizmizmyrtle ellemeyin onların gözü korunaklı batma vs olmuyor benim kızımın gözüne hergün kaçardı nerdeyse uyuyp uyanınca göz evine gelmiş olurdu yani kendi çıkardı