Merhaba güzel anneler fikirlerinize ihtiyacım var bebeğim 25 günlük ilk 10 gün ufal bir sarılık geçirdik bi hafta içinde sık emzirerek geçirdim çok şükür tabi o zaman emzirme hakkında pek bir bilgim olmadığından sadece ucunu verdiğimden hem de ilk çocuk olduğu için göğüs ucum nerdeyse hiç yoktu bu yüzden sağ göğsüm hem yara hem çatlak oldu bende dayanamadığım için solu daha çok vermeye başladım sonra yara geçmeyince ağlayarakta olsa vermeye çaliştim kesilmesinden korktuğum için ama çok dolduğu için ağzına fazla süt geliyor yutkunurken zorlanıp sinirleniyor artık nerdeyse hiç almıyor varmı bi çözümünüz şimdiden teşekkürler