Eliiifffff Kızım 3ay 20 günlük. Bir iki gündür mama içmek istemiyor 4-5saat aç kalıyor. Şu An aptamil veriyorum acaba mamayı mı değiştirsem tadını mı sevmiyor artık? Yoksa normal mi bu dönemde böyle yapması?
Danerys Eliiifffff biz de aynıyız 3 ay 16 gün sıkıldı mamadan. Kaşık maması aldım hipp onu yediriyorum iki gündür 1 öğün gündüz 1 öğün gece. Aralarda da biberon maması veriyorum.
Ruzgarrr Eliiifffff 4.ay atağı başlarındasınız normal bir durum. Sessiz sakin ortamda mümkünse uykuluyken beslemeye çalışın.
Asyabebek1 Eliiifffff benim bebeğim de 3 buçuk aylık Yaklaşık bi iki haftadır iştahsız yemiyor icmiyor, kilo alamadı sanki bu ay. Neden acaba
Eliiifffff Danerys Biraz erken değil mi? 4. Ayın sonunda veya 6.ay diye biliyorum ama bi zararı olmaz mı?
Danerys Eliiifffff 4. Ay sonunda olanı değil 4. Ay olanı aldım. Daha önce başlık açmıştım burda öneri olarak. Kilo almamaya başlamıştık çok iştahsızdı bebeğim. Niye zararı olsun ki mamanın koyu kıvamlısı.