Seda92222 ise gittigim icin hergun mutlaka disari cikiyoruz babaannesine birakip alirken hatta sonrasinda 1 saatlik de yuruyus yapiyoruz. Dogdugundan beri hergun ciktik bu sekilde simdi 7 aylik hala monta gecmedik. Normal esofman alti uzerine sweatshirt ve ici polar hirkasi var onu giydirip cikiyoruz. Uzerine ruzgari kessin diye seffaf yagmurlugunu ortuyorum sabahlari oglen gerek kalmiyor. Bebegim de sicagi sevmiyor bizim gibi o yuzden hic sorun yasamadik 😊