Ranaemie Boyandım tarandım ve geldim Benim saçım bakırdı o yüzden açık turuncu oldu kesinlikle iki kişi yapılması gerekiyor tek basına alacalar oluyor ki bende oldu geçişlerin keskin değil dağınık yapılması gerekiyor kendi sac rengime yapsaydım sarı olur muydu ben kumral biriyim ve bence kuaför omresi gibi sarı olmazdı eğer acık renk bir omre istiyosan bu omre setini alma canım gt kuaföre bas parayı🤣 keşke diyorum tüm sacımı boyasaydım komple turuncu olurdum ama üstüne boya yapmayı düşünmüyorum turuncuya alısık oldugum için saçlarım uzayana kadar böyle bırakıcam🌼